UTSTÄLLARE
HANTVERKARE
INSPIRATION
INFORMATION
VÅRA PORTALER
FÖLJ OSS
Absoluta Kök
Ämne: Absoluta Kök
Skrivet av: EaB 2011-08-08 23:41:12
Absoluta Kök
Någon som har erfarenhet av Absoluta Kök i Norrköping?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Absoluta Kök
Skrivet av: Roger 2011-08-10 22:23:55
Svar på Absoluta Kök
är väl dom som blev utslängda från Noblessa som är i farten....
Anmäl opassande inlägg:
Skrivet av: PN 2011-08-19 20:48:42
Svar på Absoluta Kök
Att samtliga i ledande ställning skulle blivit utslängda låter lite mysko i mina öron. Jag har köpt kök av dem och är väldigt nöjd. Köpte även granit som levererades av Granit Skivor Scandinavia.
Alla var oerhört proffsiga i sitt bemötande, så jag kan varmt rekommendera alla att handla av dem, från Noblessa eller ej.
Anmäl opassande inlägg:
Skrivet av: mr.stone 2012-08-08 11:13:44
Svar på Absoluta Kök
vi har köpt ett helt kök ifrån dom. de är mycket trevliga och profsiga i sitt bemötande. jag har bytt kök 2 gånger förut, båda gångerna ifrån ikea. inget fel på dom, med det är stor skillnad i kvalitet, på luckor och lådor, sedan är det så att man numer måste sköta mer och mer själva när man köper kök ifrån ikea.. kök från absoluta kök kommer alla skåp färdig montera, det är bara till att sätta upp på väggen. lite dyrare, vårat kök ifrån ikea med vitvaror skulle gå på cirka 94.000. vi betalade för köket ifrån absoluta kök 106.000. då ingick det 20.000 kronor rabatt, som de kör med just nu.
men kom ihåg hur många timmar det kommer att ta för att skruva ihop alla skåp ifrån ikea! är det värt det? nej! så det är marginelt med priset i slutändan.
Anmäl opassande inlägg:
ANNONSER