Köksportalen
    Våra utställare  |  För annonsörer  |  Vi på Portalen  |  Kontakta oss  |  Bloggen     Portalen Interaktiv
Portalen Interaktiv    BADRUM      BYGG      ENERGI      GOLV      POOL      SOVRUM      TRÄDGÅRD      VILLA  

Billiga vitvaror??

Ämne: Billiga vitvaror??
Skrivet av: Köpsugen 2006-02-27 16:13:14

Billiga vitvaror??
Hej, har precis byggt om mitt kök och behöver nu inhandla nya vitvaror. Har tittat mycket på www.Tretti.se, som verkar ha de bästa priserna och det största sortimentet... någon här som har erfarenhet att handla ifrån Tretti.se? /Köpsugen

Ämne: Svar på Billiga vitvaror??
Skrivet av: Också köpsugen :) 2006-02-28 22:22:10

Svar på Billiga vitvaror??
kul att handla på nätet när man får problem om något år och företaget har gått i konkurs.. och leverantören krånglar för du inte har en bra kontaktperson i en lite dyrare butik som backar upp dig... Jag skulle avråda dig då det flesta vitvaru företagen inte gillar näthandeln alls.

Ämne: Starkt tips...
Skrivet av: Jocke 2006-06-09 00:30:53

Starkt tips...
Hej där! Jobbar själv inom vitvaruhandeln.. Kolla upp först vilka grejor du vill ha på nätet eller i din butik, låt sedan butiken lämna ett pris åt dej, kolla inte styckepriserna själv utan låt dem göra ett paketpris åt dej, största missen som de flesta gör är att åka runt som fan överallt och kolla enstaka priser och köpa på fler ställen! Vi fackhandlare klarar nätpriserna oxå.. Håll dej till en handlare och allt blir mkt enklare med betalning, leverans, ev reklamationer osv.. Förhoppningsvis får du mkt tips av din butik oxå, omöjligt på näthandeln ) www.hemmabutikerna.se Lycka till!

Skrivet av: Malin 2007-12-26 15:48:03

Har handlat torkskåp och två dammsugare på just tretti.se och det funkade alldeles ypperligt! Priserna är svårslagna och servicen suverän. Jättelätt att följa orderstatus, hemleveransen skedde på utsatt tid och det var enkelt att betala med faktura. En av mina arbetskamrater köpte samtliga sina vitvaror på samma, och talar sig också varm för dem. Rekommenderar tretti.se!

Skrivet av: Larsson 2008-02-04 17:49:23

Jag håller med Jocke! Citerar: Håll dej till en handlare och allt blir mkt enklare med betalning, leverans, ev reklamationer osv.. Förhoppningsvis får du mkt tips av din butik oxå, omöjligt på näthandeln ) Men jag har hittat en hemsida som kombinerar alla gobitar.. www.demox.se Håll till godo :)

Skrivet av: Axel 2008-02-10 20:19:42

Jag var in på demox och kollade. De är ganska nya så det fanns inte så mycket saker där ännu men jag hittade en inbyggnadsmicro skitbilligt :) Tack för tipset.

Skrivet av: Uppsala 2008-02-11 10:28:45

Demox verkar som sagt vara en alldeles ny sajt så ännu finns det inte så mycket produkter där. Idén är ju klockren så där kommr jag att hålla koll då jag till sommaren ska byta ut större delan av köket hemma. Tack för tipset om sajten.

Skrivet av: carro 2010-02-25 12:13:15

Vi har nyligen renoverat vårt hus och hittade Vitvarubolaget när vi letade runt.Både bra service och bra priser de säljer lagerskadat, demoex och nytt så vi är jättenöjda. Kan rekommendera dem

Skrivet av: Krille 2010-02-25 15:34:10

Undra om hon köpt några vitvaror. Frågan ställdes 2006. Långbänk?

Skrivet av: MJ 2011-01-09 18:27:34

Jaja säg vad ni vill alla handlare här som är så partiska såå. Till alla konsumenter säger jag bara. Handla där ni finner de bästa priserna och där ni känner er nöjda med ert köp.
Strunta om det är på nätet eller ej. Bara ni är nöjda. Avs konsumentjuristen.

Skrivet av: 11 år "gammal" electrolux slut 2011-01-10 14:41:25

har letat men inte funnit...diskmaskin halvintegrerad/ rostfri, tystgående, snabb, energisnål och med en korg utan ställ! typ de diskmaskiner som används i industri/vård Finns någon sådan??? Tacksam för svar

Skrivet av: Peter 2011-01-18 11:25:07

Jag skall ha nya vitvaror till vårat kök som vi skall renovera.
Jag var först hos Gränsbygden. Dom var trevliga och hjälpsamma. Vi tog fram de grejorna jag skulle ha. Jag skrev ihop ett förfrågningsunderlag och fick ett pris på 49000:- Kollade man styckpriset på deras hemsida hamnade jag på ca 54000:-.
Jag lämnade samma förfrågningsunderlag till våran lokala handlare, fick ett pris på 63000:-. Det var ganska stor skillnad, väntar pris från ett ställe till.

Skrivet av: MD 2011-02-10 20:45:39

Spara pengar genom att köpa vitvaror på http://www.antbuyit.com/se
Antbuyit säljer Smeg Kylskåp och alla kända märken till priser långt under vad du är van vid från svenska butiker.

Skrivet av: Johan 2011-03-01 20:54:02

Kollade in http://www.antbuyit.com/se. De hade ju bara gamla modeller till försäljning. Inte konstigt att de är billigare.

Skrivet av: Olof 2012-06-22 11:05:46

Köpte vitvarorna till köket hos Gränsbygden på gransbygden.se , överlägset bästa service och bra pris!

Skrivet av: MJ 2012-06-25 18:40:51

Gränsbygden.
Nära och bra, snabb leverans och service.
Fick ipad på köpet.
Rekomenderas.

Skriv ett nytt inlägg
Kategori:

Rubrik:

Meddelande:

E-post (visas ej):

Signatur:

Ange bildkoden i fältet nedan:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Ladda ny kod

Enkelt och smart med allting samlat i en och samma köksbutik....
Läs mer
http://www.granitexperten.se/

ANNONSER

Portalen Interaktiv
Portalen Interaktiv AB
Kyrkvägen 7A
444 31 STENUNGSUND
Tfn: 0303-679 50
Fax: 0303-679 55
Epost: info@portalen.se
Webbplats: www.portalen.se
Sitemap