Ämne: Clickok.se Skrivet av: Jen 2008-10-23 19:42:29
Jag vill bara varne er som funderar på att handla någonting på clickok.se. Gör inte det. Jag har köpt en espressobryggare där i somras. Den första gick sönder efter 3 dagar, returnerade en, fick efter mycket om och men, en ny som var transportskadad. Returnerar den och efter mycket om och med får vi ett paket från clickok, med samma transportskadade maskin. Påtalar detta för företaget, men de hävdar att det är mitt fel. Sitter nu med en transportskadad espressomaskin här hemma. Ska anmäla företaget till ARN.Dålig service, väldigt dålig återkoppling från deras sida, svårlästa mail där de hänvisade till paragrafer som gällde livsmedel. Oseriöst
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Clickok.se Skrivet av: josse 2009-06-16 16:33:10
hämskkkkkkkkk clickok....köp ingeting därifrån jag köpte en hårdisk 6 maj och nu 16 juni har inte fått nada...de säger ingeting bara när jag ringer de säger att de e försen min produkt bara...och jag får hela tiden nya leverans datum oseriösa...nu hoppas jag att de ge mig min penga tillbaka.....una mierdaaaaaaaa
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Clickok.se Skrivet av: cableguy 2009-08-27 13:56:31
hej! aldrig mera clickok. beställde en simpel datakabel av dom,endast för att dom var dom ända som hade den på lager iaf enligt hemsidan.betalade när jag la ordern,men fortfarande ingen kabel.första gången jag ringde sa dom att den var skickad den 19/8 och skulle vara hos mig den 21 el 24/8,när den inte dykt upp till den 27/8 så ringde jag igen, då sa dom att den var skickad den 24/8 och borde komma den 27/8,,aja, tur att det inte var något dyrt man köpte, men ville bara varna andra för dessa fisktrynen.har nu köpt kabeln från ett annat och även seriöst företag. dessa skojare på clickok vill bara ha in dina pengar.