[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'Dala kök?' innehåller 13 inlägg.  
  Köksforum >>  Dala kök? >>    
 Ämne: Dala kök?
 Skrivet av: Johanna P 2006-01-18 00:31:31
Någon som köpt ett Dala kök? Synpunkter? Själv lämnade jag in en ritning på mitt kök till dom, men blev närmast chockad över hur dåliga förslag dom kom med.Sämre än sämst, helt enkelt. Otur eller kass personal? Tacksam för synpunkter/råd från någon som köpt kök där.

Ämne: Svar på Dala kök?
 Skrivet av: designer Dalakök 2006-01-23 14:28:17
Sämre än sämst, kan ej komma ihåg ngn som har uttryckt sig så till mig. Om du är missnöjd över ritningen, höra gärna av dig ang era önskemål och ideer på hur ni vill ha köket ritat. Då vi ritar kostnadsfritt. Det ni behöver betala med är er tid. Men det kanske det är värt för att få köket som just ni vill ha det. Mvh Glenn Pettersson, köksdesigner på Dalakök

Skrivet av: Också kökssäljare. 2007-05-30 11:20:37
Kom du med några egna idéer om köket eller gjorde du som de flesta som vill ha kök, att bara lämna väggmåtten? Har du bara gjort det får du nog skylla dig själv efter som ett kök kan planeras på nästan hur många sätt som helst. Ger du inte säljaren/designern någon utgångspunkt att jobba efter så är chansen att han/hon träffar rätt ungefär densamma som att vinna på Lotto.

Skrivet av: JL 2007-08-21 00:33:45
Håller med! Ritar oxå kök, och det värsta som finns är ett papper med lite mått. Vi vill veta hur ni önskar ha det!*hihi* Min smak är säkert inte din smak!

Ämne: Svar på Dala kök
 Skrivet av: Kulla 2009-02-04 19:16:40
Vart på internet hittar man dalakök