Ämne: Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Anders 2010-10-14 16:55:08
Har tittat på deras sortiment och vill gärna få mer info om. Produkter,kvalite,service mm /Tack
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Glad kökskund 2010-10-15 10:29:42
Bättre priser än ikea som vi jämförde med. Fick köket efter 5 dagar. Vi är jätte nöjda med den hjälp och produkt som dem levererade.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Nyfiken 2010-10-15 13:27:18
Hur får man kontakt med dom, butik, hemsida?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Lena 2010-10-15 20:55:45
Deras hemsida hittar ni på www.designakok.n.nu
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Supernöjd 2010-10-19 10:45:45
Vi har precis fått nya luckor via designa kök och är jättenöjda. Bra service, nytt kök på en dag och ett bra pris.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Kökskund 2010-10-20 11:50:22
Vi tog offerter från några olika leverantörer och det var stor skillnad i pris. Designa hade det bästa priset när vi jämförde samma luckor, stommar, lådor från blum med mjukstängning mm. Fick otroligt mycket hjälp och bra råd från deras inredare.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Veronica 2010-10-24 13:00:27
Vi tjänade 8000kr på att köpa kök via designa, istället för ikea. Köket levererades och sattes upp på 3 veckor. Rekomenderas varmt av fam. ivarsson
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: arkitekten 2010-10-27 12:51:55
Varför köpa ikea? när man kan få ett bättre kök med mer service för mindre pengar? sen tycker jag dom har mycket fräschare design på sina kök.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: ... 2010-10-28 11:29:13
Kan dom göra ett matchande diskställ till köket?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Rune 2010-10-29 09:12:55
Har dom egna montörer?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Nöjd kund 2010-11-02 15:24:26
Vi tog prisförslag på luckor från härjedalskök,modexa och designa. Valet var lätt då vi jämfört kvalite och pris. Designas luckor var hälften så dyra som dom andra. Vi fick dessutom mycket hjälp från deras inredare.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Malte 2010-11-06 07:11:46
okej! men var inne på deras sida nu men man ser ju inte vad säljer för kök är ju bara ett par bilder på kök? och inga priser?
tycker det är bättre med dom som säljer kök med priser på nätet. som man kan beställa ifrån direkt. www.picklyliving.se www.svenskakoksgruppen.se www.diffrey.se www.luckoronline.se www.studio10.se www.luckexperten.se
Ska själv handla kök ifrån någon av dom till mina stommar jag ska inhandla på Ikea , ska bara bestämma mig vem som skall leverera Luckorna.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Mårten 2010-11-11 14:53:48
Sist jag var inne fanns en klar prisbild på deras kök.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Designa kök vill vi gärna få info om Skrivet av: Torgny 2010-11-14 19:01:32
Prisexempel på ett normalstort kök med vita släta luckor,10 st luckor,6 st lådfronter och 2 st högskåpsluckor, inkl gångjärn, beslag och montering. 14900kr
är vad dom tar, det matchar alla dom online butikerna utan problem förutom diffrey och picklyliving, när jag kolla precis.