[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'Epoq' innehåller 5 inlägg.  
  Köksforum >>  Epoq >>    
 Ämne: Epoq
 Skrivet av: Michael 2005-08-12 13:13:19
Är det någon som har erfarenhet av epoq kök? Är det lätta att sätta ihop, montera upp, är passformen bra, är kvaliteten på träet bra, finns det kulöravvikelser etc?

Ämne: Svar på Epoq
 Skrivet av: Hubbla 2005-08-14 00:10:27
Hm... sitter i samma tankar som du. Priset är ju mycket lika IKEA men jag känner ingen som har provat Epoq. IKEA känner man ju till. Jag är orolig för hur passformen är på Epoq. Vi har tidigare använt IKEA luckor och fått någon som varit vind och andra som passat mycket bra. Övrigt gillar jag att Epoq har trä mönster på sina skåpstommar. Men utseendet är ju inte allt...

Skrivet av: soulola 2005-08-15 14:00:59
Elitkök har oxå träfärgade stommar, bra priser och högre kvalitet. mvh soulola

Skrivet av: Anders 2006-04-06 12:27:12
Vad är Elitkök för nåt? Vad är det som skiljer sig från Epoq. Epoq verkar ju vara väldigt lika Ikea, fast lite andra lösningar. Nån som har erfarenhet av Epoq?

Skrivet av: Anders 2007-03-07 20:58:47
Epog är lågbudget kök. Skulle aldrig tänka tanken. Så dålig kvalite att det kommer att bli dyrt i längden och vilket jobb det är sen att byta ett kök.