[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'Erfarenheter av ballingslöv?' innehåller 5 inlägg.  
  Köksforum >>  Erfarenheter av ballingslöv? >>    
 Ämne: Erfarenheter av ballingslöv?
 Skrivet av: Daniel 2010-02-14 14:01:14
Hej.
Håller på att få ett kök från Ballingslöv uppritat av modellen Style svart ek natur med en svart granitbänkskiva 30mm.

Är det någon som har erfarenhet av dessa.

Dessutom går ju lådorna att få i svart inanmäte med frostatglas på kanterna...
Någon som vet vad de tar extra för detta och vad de tar för granitskivan per meter....

Vet inte vad de ska ha betalt ännu men vill försöka få mig en uppskattning för att kunna bedömma om priset är rimligt eller ej.

Tacksam för svar och att man håller sig till ämnet. är ej intresserad av ikea med flera då jag ej kan tänka mig någon av deras köksprodukter.

Ämne: Svar på Erfarenheter av ballingslöv?
 Skrivet av: Daniel 2010-02-14 14:08:15
Kan ju tillägga att vi är 99 på det klara med att det blir detta kök då vi inte har hittat de lösningar vi gillar hos andra leverantörer som verka föredra vita kök som uteslutande för de lösningar och funktioner vi söker.

Är med andra ord allergisk mot vita skåpsluckor!

Skrivet av: Dennis 2010-11-21 00:15:08
Kollat om www.creoform.se kanske har vad du behöver?
Man betalar ganska mycket för klistermärket i skåpet hos dom dyra företagen.

Skrivet av: tröttsamt 2010-11-26 13:13:48
Dennis, enda anledning att gå in på ett forum och tala nedlåtande om andras kvalite och prissättning är att sänka sitt eget märke, eller det märke man arbetar för.

Skrivet av: Dennis 2010-11-26 15:38:06
Prata illa om kvalitet? Var har jag talat illa om kvalitet? Jag sa att man betalar ganska mycket för "märket" i sig. Det är knappast något ovanligt i dagens samhälle att man betalar mycket för ett varumärke som inte nödvändigtvis behöver vara extremt mycket bättre än något annat.

Det finns många leverantörer som kan leverera liknande kvalitet som dom dyra stora leverantörerna utan att det kostar skjortan. Sedan vad man väljer på slutet är ju givetvis konsumentens egna val.

Men att du tolkar det som att jag skulle säga att det handlar om dålig kvalitet får stå för dig. Jag pratade om vad du betalar för varumärket i sig, inte kvalitet.