Ämne: Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: Besviken 2009-02-18 17:31:08
Vi har beställt ett nytt kök från Noblessa. Tyvärr har vi haft en del probelm i kontakten med företaget. Leveranstiden har blivit försenad och det är svårt att få tydliga besked om saker och ting. Vi går i väntans tider och hoppas att köket levereras och monteras inkommande vecka, men som sagt, vi har inte fått några tydliga besked.Är det någon som nyligen har köpt kök från Noblessa och vill dela med sig av sina erfarenheter
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: anders 2009-02-18 22:21:09
Ja, min granne beställde ett kök därifrån. köksrenovering tog 7 månader. Med massa strul. Jag kan bara säga en sak. Du får inte ha höga förväntningar.Se alla tidigare inlägg på detta forum. Orkar inte beskriva om allt jag hört och vet.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: Pontus M 2009-02-19 10:48:46
Ja, vad ska man sägaAtt företaget lyckas leva kvar på den svenska marknaden är facinerande. Att ni med fler fortsätter att köpa, när signalerna är fullständigt tydliga om noblessa. Är helt otroligt märkligt.Ska ni välja ett lågprismärke, finns ju massor av bra leverantörer att välja bland.Men ett tips är att kontakta ledningen i Norrköping och ställ krav
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: STURE 2009-02-25 17:27:28
kort och gott. Bojkotta detta företag. Fiffel och bog är bara förnamnet.Kan inte ens rekommendera min värsta fiende detta företag.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: B.Lang 2009-03-05 20:52:07
hej bosse, du skulle kanske ha angivit rätt telefonnummer B. Lang
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: ET 2009-03-11 12:01:38
min erfarenhet av Noblessa har bara varit positiv , vi köpte kök i västerås , kunnig personal , lyhörda , tillgänliga ..idag har vi ett kök som vi kommer ha stor glädje av i framtiden fam arvidsson
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: 2009-03-21 02:35:17
Har Noblessa lagt nedTotal tystnad i alla fall, kollade även hemsidan inte heller den funkar... Jag var inne där för några veckor sedan då kunde man boka en tid.Någon som vet Anna
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: Arne 2009-03-21 09:43:42
Dem har väl insett att det inte funkar att bara sälja, och sedan inte ta ansvar för resten
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: Peder 2009-03-24 23:09:47
Konstigt att man har annonser i tidningar som nu i helgen om kök. När man kommer till butiken möts man av en tom lokal. Märkligt
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: yoggi 2009-03-25 19:13:13
Hej Anna under en kort period kommer det ej gå att boka via nätet då vi uppdaterar våran hemsida . men du är välkommen att ringa då vi har öppet som vanligt i alla Nobblessa butiker ..Dessutom bygger vi kök med nya spännade lösningar o med de senaste luckor bänkskivor fläktar blandare diskbänkar etc så du är välkommen Anna Noblessa sverige ab
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: koma 2009-05-29 22:01:57
kolla denna länk: www.fairshopping.se/viewopinion.asp?opinionid=3673
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: Lilleskut 2009-06-03 16:05:18
Fin Spam av forumet koma...
Noblessa jobbar hårt för att förbättra sitt rykte som inte är det bästa, vi köpte ett nytt kök hos dem i januari månad och är mycket nöjd med både kvaliteten och servicen, de får oförtjänt mycket skit.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: Bammmmse 2009-07-06 01:20:59
Är ditt alias "lilleskut" vem är det...?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: LillaMy 2010-08-17 10:00:00
Jag har ett galet litet kök som kräver enorm planering och tankearbete. Jag köpte mitt kök i Borås av säljare Ewa och är inget annat än nöjd. Min bror som är inne i byggbranchen var imponerad hur många smarta lösningar och hur lättmonterat det var. Visst är det dyrt men jag tror att vi som söker oss till sådnan här kök vill ha något lite extra något unikt. Vita spånskivor och urbota tråkiga furuluckor svämmar ju över marknaden.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: Aldrig mer Noblessa 2010-10-25 23:54:19
Mina erfarenheter från noblessa liknar en mardröm och deras rykte är allt annat än oförtjänt. Går allt bra funkar det säkert, men gör det inte det så får man se företages verkliga ansikte och det är inte vackert. Ber alla att tänka till extra innan köp. Smarta och trevliga säljare i butik, men det vänder så snart de har pengarna på kontot.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: Dannew 2010-11-01 08:57:23
Vi köpte kök från Noblessa för ca sju år sedan. Hur det gick vid monteringen, som vi beställde från dem, ska vi bara inte tala om. Kvaliteten var urusel. Efter fyra-fem år började folien på dörrarna och lådorna närmast ugnen att krympa. Vi kontaktade Noblessa och skickade bilder. Inget hände sedan, trots påstötning. De tar inget ansvar! Nu har vi gett upp och kommer antagligen att köpa något annat.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Erfarenheter av Noblessa Skrivet av: Sallie 2010-11-04 23:16:24
Vi har beställt luckor hos Arninge Kök och lackering AB www.arningelack.se på deras nya webshop är riktigt bra priser.
För våra Noblessa luckor har börjat att flagna och gick inte att lacka om dom ju då det är en folierad lucka som inte gick lämna garanti på hos lackerings firmorna vi kolla hos,
Har beställt deras lucka Göteborg utan dekorspår i Obruten vit: och väntar med spänning på Leverans av köksluckorna, skriver här om om två veckor när vi fått luckorna, om vi är nöjda..