Ämne: Graniteset Skrivet av: eva 2012-01-14 11:12:13
Hej!
Har någon erfarenhet av en firma som heter Graniteset. De säljer granit och kompositskivor till väldigt låga priser. Vad jag förstår tillverkas skivorna i Estland. Är lite tveksam eftersom jag inte har hittat någon mer information om företaget när jag letat. Tacksam för svar!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Graniteset Skrivet av: LA 2012-01-21 09:13:41
Ja, vilka amatörer, kändes inte seriösa. Fick dock en rekommendation ifrån en vän som hade anlita granitexperten.
Här kan man snacka om proffs. Allt fungerade klockrent och ett fantastiskt resultat. Ett speciellt tack till Jörgen som hjälpte oss med några små detaljer som vi behövde. Priset var dock inte lika lågt men vi tyckte att det var ett helt ok pris i alla fall.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Graniteset Skrivet av: Chris 2012-03-13 15:26:32
Är också mycket intresserad att höra om detta företag då jag blev väldigt överraskad av deras väldigt bra priser.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Graniteset Skrivet av: Ingmar 2012-03-14 14:31:07
Vi kan varmt rekommendera Graniteset. De är snabba och skickliga. Priset var mycket billigare än i Sverige och dessutom är leveranstiden ofattbart kort.Vi fick leverans inom en vecka efter att mättningen var gjord. Trevlig och professionell service. De har en hemsida med priskalkylator samt man kan ringa ocksåoch få information. Företaget är juridisk och registrerat i Estland.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Graniteset Skrivet av: god 2012-03-17 14:02:44
Jörgen is superstar!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Graniteset Skrivet av: Valter 2012-04-23 15:48:08
Jag skulle aldrig våga beställa från återförsäljare, som ger inga garantier. Rekomenderar Diapol, som tillverkar allting själv och gör vad de lovar.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Graniteset Skrivet av: Johan 2012-05-03 13:03:12
Jag har hört att de flesta estniska stenbolagen tillverkar själva samt levererar och monterar.