Ämne: Grepplist luckor i Högblankt Skrivet av: Anders i Järfälla 2009-12-27 19:11:54
Skulle Byta luckor på mitt Befintliga Myrsjö kök, begärde in offert från olika luckbytare företag,
Den som fick uppdraget som jag kände jag fick mest valuta för pengarna hos var Arninge kök och lackering AB i Täby www.arningelack.se
Köket blev så otroligt fint och även om dom hade väldigt mycket att göra, så lyckades dom klämma in mitt kök innan jul också och fick det monterat den 22 Dec.
God jul gott nytt år
Anders i Järfälla
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Grepplist luckor i Högblankt Skrivet av: Anders 2010-11-06 08:18:42
Ja vi har också köpt högblanka 21 mm tjocka grepplist luckor därifrån jättefint blev det
tre veckor i från beställning till leverans, enda negativa dom hade glömt luckdämpare när dom kom och lämna köket men det fick vi på posten dagen efter.
Också en Anders men i Sköndal
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Grepplist luckor i Högblankt Skrivet av: Jerry 2010-11-07 19:44:19
Vad kosta det?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Grepplist luckor i Högblankt Skrivet av: Anders 2010-11-12 14:36:13
kolla på deras webshop, men var bra pris tyckte jag när jag jämförde. Anders
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Grepplist luckor i Högblankt Skrivet av: Adde 2012-03-01 19:03:14
kolla på Rejta innan ni handlar...
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Grepplist luckor i Högblankt Skrivet av: Arvid 2012-03-09 07:53:48
Köpt Grepplistluckor i från Storholmens . Dom kom hem och mätte upp mitt kök. perfekt