[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'JKE design/Kungsäter kök?' innehåller 3 inlägg.  
  Köksforum >>  JKE design/Kungsäter kök? >>    
 Ämne: JKE design/Kungsäter kök?
 Skrivet av: Camilla 2007-11-24 07:16:11
Jag har hittat luckor på dessa företag som jag är intresserade utav. Vet någon hur de ligger till kvalitets-och prismässigt jämförelsevis med tex Ballingslöv el HTH? Har någon erfarenhet av att vara kund hos företagen? Kan ni rekommendera dessa köksleverantörer? Tacksam för svar/

Ämne: Svar på JKE design/Kungsäter kök?
 Skrivet av: Eva 2007-11-26 09:06:48
Har ingen erfarenhet av JKE. Vi var själva intresserade av Kungsäter men blev så dåligt bemötta att vi valde bort det. Har grannar som köpt kök där och är halvnöjda. Luckorna är jättefina men de är missnöjda med laminatskivorna. Snickaren de anlitade via Kungsäter var jättestruligt och åkte fram och tillbaks hela tiden för att hämta grejer och fixa på annat håll. Vad gäller pris har jag den uppfattningen att det kan skilja väldigt mycket mellan olika återförsäljare. Har läst på olika forum om en del som bara betalat 15% mer än IKEA, medans vår offert var på minst 5xIKEA pris.

Ämne: Svar på JKE design/Kungsäter kök?
 Skrivet av: Superbesviken 2008-03-17 13:53:18
Är chockad över vilken dålig service företaget erbjuder. Stockholmsbutiken Väldigt otrevligt bemötande och i slutändan höll de inte vad de lovade. Chefen svarar inte i telefon och ringer aldrig upp. Uruselt