Ämne: Kök från Vabene? Skrivet av: Mary 2008-01-02 21:57:30
Undrar om någon har köpt kök ifrån företaget Vabene och vill dela med sig erfarenheter? Söker något i massivt trä som passar vårt sekelskifteshus.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Kök från Vabene? Skrivet av: Lars 2008-02-07 21:46:05
Jag har köpt ett kök därifrån och jag måste säga att jag tycker dom håller väldigt hög kvalitet och det finns massor av vackra klassiska kök i flera färger.Dom har visst öppnat en ny butik i tumba nu och bjuder på stenbänkskiva om man beställer innan 1:a mars
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Kök från Vabene? Skrivet av: Solen 2008-02-13 14:12:09
Hej.
Våra grannar köpte också ett vabenekök. Jättenöjda. Leveranserna kom på datumet och snygg design.Kul med lite design!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Kök från Vabene? Skrivet av: Valle 2008-02-16 17:57:53
Hejsan
Kolla med Arrital på www.arrital.se dom jobbar också med Italienska kök. Men den stora skillnade är att dom har funnits i en himla massa år och finns kvar än, så dom verkar veta vad dom håller på med. Inte så säker på att Vabene vet det ;-)
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Kök från Vabene Skrivet av: g 2008-10-02 17:58:21
Vabene säljer kök och badrum från välrenomerade fabriker som har funnis i marknaden i over 50 år.Jag tycker dom har en rätt design til rätt pris.MVH G
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Kök från Vabene Skrivet av: stefan 2008-10-09 16:13:58
En bekant köpte ett kök där. Han hade mycket strul med leveransen. Lite momento fasoner. Hållt på i 2 månader och köket är ännu inte klart.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Kök från Vabene? Skrivet av: snickarn 2009-05-29 15:46:37
jag är snickare och har monterat några vabene kök. och dom italienska köken är kända för att vara smidiga att jobba med. allt är monterat när det kommer färdigborrade hål för handtag och bara att hänga. så jämfört med IKEA så finns det mycket pengar att spara om man tänkt hyra in nån för montaget,
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Kök från Vabene? Skrivet av: Hamid 2011-11-17 16:54:45
min kompis köpt ett kök från vabene i Danderyd och han är mycket nöjd. jag har varit på besök hos honom och jag måste säga att, jag tycker att det var topen kompisen säger att dom håller väldigt hög kvalitet och det finns massor av vackra klassiska kök i flera färger. det är värd att besöka butiken, hörde ochså att det finns kakel Klinkers och andra fina inredningar i danderyd butiken