[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'kolla fairshopping om noblessa' innehåller 2 inlägg.  
  Köksforum >>  kolla fairshopping om noblessa >>    
 Ämne: kolla fairshopping om noblessa
 Skrivet av: Familjen Svensson 2009-05-24 19:43:58
detta är nog det klantigaste som vi sätt utav ett medelstort företag.

de har rekomenderat sig själva och använt samma ip nummer helt fantastiskt

Ämne: Svar på kolla fairshopping om noblessa
 Skrivet av: VD, Noblessa 2009-05-25 21:09:16
Kära konsument

Jag vill ta tillfället i akt att förklara Noblessas intentioner.

De texter som skickats in till fairshopping är autentiska kundbrev/kunddialoger som skickats till Noblessas info@noblessa.se eller direkt till våra erfarna och duktiga säljare.
Vi har även fått godkännande från dessa kunder att publicera dessa.

Efter en dialog med fairshopping.se har vi nu förstått att det inte låg i linje med fairshoppings publiceringsregler att publicera dessa på det sätt vi gjorde.
Vi kommer att använda dessa kundbrev i andra forum men se till att vara tydligare för att inte skapa missförstånd.

Sedan Noblessa tillsatt en helt ny ledning, inklusive mig som VD, våren 2009, så har ett mycket ambitiöst arbete för att stärka upp kvalitet, rykte och varumärke påbörjats,
vi har kommit väldigt lång på kort tid vilket vi är stolta över. Noblessa tillhör en av Europas största köksföretag och levererar en högkvalitetsprodukt till ett lågt pris.

Om vi på ngt sätt har skadat er som enskild konsument med dessa kundbrev/kunddialoger så är ni välkomna att maila mig genom info@noblessa.se för att föra dialogen vidare och jag ber genuint om ursäkt för att vi varit otydliga. Benämn mailet med VD så kommer det direkt till mig.

Tack för er uppmärksamhet.

Med vänlig hälsning
Mikael Bönnemark
VD, Noblessa Sverige AB