[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'Kungsäter Kök?' innehåller 7 inlägg.  
  Köksforum >>  Kungsäter Kök? >>    
 Ämne: Kungsäter Kök?
 Skrivet av: Kajsa 2005-11-09 11:51:35
Finns det någon som har några erfarenheter av kök från Kungsäter? Jag tycker de har ett snyggt sortiment (bla ovanliga dekorluckor) men nästa ingen verkar känna till dem. Hur ligger de i pris jämfört med tex Marbodal?

Ämne: Svar på Kungsäter Kök?
 Skrivet av: TMC 2005-11-10 22:44:04
Hej, Vi har fått Marbodal som förslag från vår husleverantör men eftersom dom inte har släta luckor i körsbär som vi vill ha har vi även fått erbjudandet om att få Kungsäter som alternativ. Husleverantören påperkar dock att det blir dyrare med Kungsäter, men det kan ju lika gärna bero på att dom inte är lika stor kund hos dom som hos Marbodal. Hoppas ni andra här inne också hjälper mig och Kajsa att belysa frågan!

Skrivet av: Jonas Wendel 2006-01-09 15:56:11
Hej! För att få svar på din fråga så är du mer än välkommen att ringa oss så hjälper vi till att svara på dina frågor om våra kök, 0320 20 70 30. Varmt välkommen! Jonas Wendel Kungsäter Kök AB

Ämne: Svar på Kungsäter Kök
 Skrivet av: Titti 2009-03-14 10:01:03
Vi har Kungsäter i vårt nya kök sedan tre år och vi är jättenöjda Jag håller med, de har många fina kök Vi kommer även välja Kungsäter till vårt nästa kök om vi köper hus och ska göra nytt kök.Lycka Till Kan varmt rekommendera dem

Skrivet av: Köksalven 2009-04-28 10:23:19
Jag har kungsäter kök och är kanonnöjd! finfin service och bemötande i butiken, lite seg leverans med när det väl var framme gick det undan! Stort plus!

Skrivet av: ölandstoken 2010-08-11 20:44:47
Vi satte in ett Kungsäterkök för 5 år sedan. Vi fick jättebra service här i Göteborg och slutresultatet blev mycket snyggt och välplanerat. Nu planerar vi sätta in ett kök i fritidshuset på Öland och väljer utan tvekan ett Kungsäterkök igen. Vi har jämfört med flera andra köksleverantörer och vi tycker att Kungsäterkök håller mycket god standard och har bra finish.