[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'L Bergström snälla svara på detta' innehåller 2 inlägg.  
  Köksforum >>  L Bergström snälla svara på detta >>    
 Ämne: L Bergström snälla svara på detta
 Skrivet av: Elin 2006-01-11 08:55:36
Du svarade mig förut att du tyckte att lijo kök höll bra kvalite. Nu har jag några fler frågor eftersom vi har varit och tittat på det ordentligt. Är du nöjd med själva passformen av köket? går skarver ihop som dom ska? för min sambo tittade på utställningsköket och tyckte inte det höll så hög klass bla såg man en tydlig skarv på baldakinen. var det bara slarvigt uppsatt eller blir det så i verkligheten också? Är du nöjd med deras lådor? funkar de som de ska? Hur länge har du haft ditt kök? Har du andra tankar om Lijo?. Monterade du skåpen själv? Var det lätta beskrivningar? Jag tycker det verkar bra för man hade mycket valmöjligheter på skåpkombinationer, men syns skarvar odyl? Det blev mycket frågor men jág har bara träffat på dig som satt in ett lijo kök och man är ju lite fundersam. Tacksam för svar. Mvh Elin

Ämne: Svar på L Bergström snälla svara på detta
 Skrivet av: Tina 2007-03-27 14:34:35
Har bara haft strul med Lijo,stommarna ser begagnade ut, lådorna invändigt smular av sig, bänkskivan var skadad, ja det mesta var skadat när vi fick hem det.Efter 3 månader har vi fortfarande inte fått nya grejer förutom bänkskivan. Ang. baldakinen ja det blir en ful skarv.Jag har svårt att tro att deras "högkvalitativa" kök håller i längden.