[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'LIJO' innehåller 10 inlägg.  
  Köksforum >>  LIJO >>    
 Ämne: LIJO
 Skrivet av: Elin 2005-11-27 17:49:28
Någon som har erfarenhet av Lijo kök?

Ämne: Svar på LIJO
 Skrivet av: L Bergström 2005-12-03 12:00:08
Jag blev rekommenderad att titta närmare på Lijo kök av en arbetskamrat som satt in ett av deras kök och som var mycket nöjd. För min del var det aldrig så mycket att fundera över utan det blev ett av deras kök även hemma hos oss. Det jag kan säga är mycket bra kvalité till riktigt bra pris och i mitt fall snabb leverans (kan säkert variera beroende på när man beställer). Vet att dom har butiker i Örebro och Skövde (där köpte jag mitt), samt att min syster trodde dom hade öppnat uppe i Stockholm nu! Du hittar dom på www.lijo.se…

Skrivet av: Tina 2007-03-27 14:19:24
Har absolut erfarenhet av Lijo från början till slut.Det började med att försäljaren inte ens dök upp på vårat första avtalade möte, vi gav honom en ny chans (dumt nog). Sedan har det varit allt från stommar, lådor och hyllplan som varit skadade mer eller mindre, även bänkskivan, jag gjorde min första reklamation för 3 månader sedan ,det enda vi fått är en ny bänkskiva. Lijo vägrar gå med på prisavdrag som vi begärt efter allt strul, så nu är det bara att skicka iväg en anmälan till ARN.

Skrivet av: Lijo bra saker 2007-04-01 15:20:20
Hej Jag köpte ett Lijo kök men jag har bara positiva saker om Lijo, snabb leverans allt var med bra säljare med bra service. Klart att det kan vara transport skadat men då byter väl dom ut luckorna det händer ju hos vilken leverantör som helst, jag har hört att hos Ikea kan man få vänta i ett halvår om något händer och hos andra leverantörer också så det är inte något unikt bara för att det är Lijo.

Skrivet av: alla har samma problem 2007-04-01 15:29:29
Det spelar ingen roll vart man köper köket det kan bli fel hos vem som helst.

Skrivet av: Agneta 2007-04-09 13:35:55
Jag och min sambo har precis satt in ett Lijokök, köpt via Skövdebutiken. Vi är mycket, mycket nöjda med vårt kök och den service vi fick. Vår försäljare fick många frågor av oss under arbetets gång, nybörjare som vi var.Han var lika tillmötesgående hela tiden. Vi hade beställt färdigmonterade skåp (högskåp monteras ej), vid leverans var allt på plats, t.o.m. hyllbärarna! Det var bara att borra fast skåpen i väggen. Vi köpte även alla våra vitvaror, Whirlpool, genom Lijo och fick därigenom 25% rabatt på dessa. Som ni förstår kan jag varmt rekommendera ett kök från Lijo!

Skrivet av: svensson 2007-07-04 00:45:07
Det låter verkligen inte som ni fått samma kök som vi, Toppen från början till slut. O PRISET!! Är själv snickare o monterar mycket kök är väl insatt i hur en "krånglig" kund kan få vilket lyxkök som helst att dåligt. Ditt problem verkar vara isolerat till er. Jag rekomenderar lijo som yrkesman med det varmaste.

Skrivet av: Make med glad hustru 2007-08-08 12:57:55
Alla Lijo butiker är egna företagare så service och mottagande kan naturligtvis bero på vem man vänt sig till. I Uppsala så säljs Lijo av Formo kök som även säljer svenska kök, vi köpte vårt kök hos dem i en kombination av Lijo med Formo detaljer. Vi fick ett bra bemötande och kan rekomendera dem starkt, visst var det en leveransskada men den bytte de ut omgående.

Skrivet av: L 2010-08-10 11:14:42
Har varit med och köp kök från Lijo i Örebro. Vi krånglade och ändrade 100 gånger, men VARJE gång fick vi ett trevligt och glatt bemötande.
Köket var bra och priset det bästa!
Levererades på utsatt tid.
Nu ska jag ev byta ett annat kök, och kommer självklart välja Lijo igen!

Skrivet av: Ann-Marie 2012-03-26 21:50:50
Lijo verkar hålla fortfarande. Har nu köpt två kök och fått superbra service. Har det varit något så har det ordnats på en gång. Kan varmt rekommendera Lijo Örebro.