Ämne: Myresjökök Skrivet av: Mark 2006-02-27 10:41:47
Hej, funderar på Myresjökök.Är det nån som har åsikter eöller erfarenhet av deras kvalite/funktion osv?
Mvh/M
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Myresjökök Skrivet av: Marre 2006-08-22 23:02:19
Hej ! Jag har samma funderingar. Gissar att du har redan köpt köket ?
Några tips/kommentarer om Myresjö ?
/Marre
mkociolkiewicz@bredband.net
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Myresjökök Skrivet av: Marre 2006-08-22 23:02:27
Hej ! Jag har samma funderingar. Gissar att du har redan köpt köket ?
Några tips/kommentarer om Myresjö ?
/Marre
mkociolkiewicz@bredband.net
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Myresjökök Skrivet av: Deselby 2006-09-05 17:57:42
Hej,
vi bor i en lägenhet med myresjökök, vita standardluckor, och det är jättebra kvalité. De blir inte så lätt smutsiga eller fulla av fingeravtryck som andra jag haft. I vår nya lgh ska vi också ha det köket. Min pappa, som installerade ett annat kök, sa att hans hantverkare hade tyckt att myresjökök var de bästa.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Myresjökök Skrivet av: Rutan 2006-09-22 21:18:57
Vi håller på att sätta in ett nytt Myresjökök och har haft problem med felleveranser, delvis fel luckor och luckor med färgskador på. Om Myresjökök anses vara den bästa köksleverantören är jag bekymrad. Hur är då de andra?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Myresjökök Skrivet av: El Rey 2006-10-11 18:42:35
Fler erfarenheter av Myresjökök?
Håller på och väljre mellan Myresjö, Marbodal och Puustelli
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Myresjökök Skrivet av: Rutan 2006-10-16 17:57:09
Den erfarenhet vi har från Myresjökök är att låddjupet i fullutdragslådorna inte är så djupt som exempelvis Ballingslöv. Fast det är samma leverantör som levererar lådorna(Blum).
Lådorna är endast 47 cm djupa så det blir mycket yta som inte går att nyttja totalt sett. T ex får inte standardbesticklådor plats.
I Myresjököks katalog nämns inte låddjupet alls och deras muntliga förklaring till att lådorna inte är så djupa är att de har standardlåddjup i sina lådor.
Övriga klagomål är felleveranser och varierande ytfinish på lådor/luckor.
Skulle jag göra om mitt köksköp skulle jag inte välja Myresjökök.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Myresjökök Skrivet av: Göteborgare 2007-03-16 09:45:32
Vi har för en månad sedan fått ett Puustelli kök installerat. Är mycket nöjda med kvaliten på köket. Puustelli installerade, la nytt golv och målade om golv och vägger. Allt fungerade jättebra och dom höll utlovad tidtabell, duktiga och trevliga sninckare. Tyvärr är efterservicen under all kritik, verkar som om när dom väl fått betalt så är vi inte intressanta längre. Trots detta vill jag ändå rekomendera Puustelli, bra kvalitet, bra monteringsservice till ett bra pris.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Myresjökök Skrivet av: Thomas 2007-03-19 12:58:50
Vad kostade monteringen?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Myresjökök Skrivet av: Göran 2009-03-06 21:38:28
HejVi byggde ett Myresjöhus 1983 inkl Myresjökök med luckor som hette herrgård Men nu ska vi lämna in luckorna till lackering inte för att dom är fula men något gulnade,helt raka fortfarande så vi är verligen nöjda kvaliten på dessa köksluckor