Ämne: Ny kök med planering och montering? Skrivet av: Utlänning 2005-12-20 11:34:01
Vi har flyttat till Sverige och Uppsala i hösten och köpte en bostadsrätt med behov att byta hel kök. Vi vet nästan ingenting av olika kökleverantörer i Sverige och skulle vara mycket nöjd att få en lista av företag med bra kvalitet/pris och som gör också planering och montering (och ta bort den gamla hemskt kök).
Tack!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Ny kök med planering och montering? Skrivet av: catten 2005-12-31 02:26:51
kolla med noblessa de har vitvaror och montering i priset. vitvaror från välkända siemens.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Ny kök med planering och montering? Skrivet av: utlänning 2006-01-02 14:58:43
Det låter bra men jag besökte Noblessa och undrar om kvaliteten är tillräckligt bra. De har mest luckor som ser plastik ut. Även showroom luckor var inte i bra skick.
Hur är det med Myresjökök eller Ballingslöv?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Ny kök med planering och montering? Skrivet av: Stefan 2006-01-15 17:20:00
Ring Dala Kök 0221 24456 prata med personalen dom fixar det mesta till väldigt vettiga priser
(Ritar och Planera köket kostnadsfritt)
Dom har solida träluckor, Faner med trä ram, vacumfolierade luckor, pianolackad luckor samt mycke mer.
Dom tar inge extra för ex. färgad stomme i bok.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Ny kök med planering och montering? Skrivet av: designer Dalakök 2006-01-23 14:44:46
Ang katalog utskick.
Den person från Uppsala som ringde mig ang våra kök.
Fick tillbaka den katalog jag skickade, hade tydligen fel adress.
Vore tacksam om du ringde igen.
0221 24456
/ Glenn
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Ny kök med planering och montering? Skrivet av: Ylva 2006-01-23 22:33:16
Hej!
Jag säljer kök för Härjedalskök och har många nöjda kunder. Det bygger på att kunden behåller gamla stommen och vi förnyar på det, tex att man får nya luckor och lådor på kullager samt grytlådor. Man pratar igenom lösning med kund och det tar bara 1 dag att montera in plus att det är mkt billigare. Bra va! Jag lämnar mitt arbetsnr om du är nyfiken.
070 3744412 Ylva Härjedalskök.