Ämne: Nyfiken på Modexa, känner du till dem? Skrivet av: Ralf 2006-02-09 13:11:49
Frågade tidigare i denna spalt om någon testat Modexa, men fick inga svar. Försöker nu en annan vinkling: Har du hört talas om Modexa? Vet du något om dem?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nyfiken på Modexa, känner du till dem? Skrivet av: köksgrabben 2008-02-23 18:58:25
Hej! Modexa har 15-17% av hela utbytes markanden på luckor i sverige till just bostadsförvaltningar och liknande. duktiga och gör bra jobb.. hört dom har lite långa lev.tider ibland.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nyfiken på Modexa, känner du till dem? Skrivet av: Ronja 2008-02-28 11:43:34
Jag bor i en hyreslägenhet, där dom precis har stammrenoverat hela lägenheten. Inkl. bytt kök, och dom bytte till Modexa.
Jätte bra service, ringde innan dom skulle komma och mäta köket.
Jätte snabb leverans tid, fick dom ca 2-3 veckor innan jag skulle ha dom!
Och det sista skit fina luckor, handtag och allt!
Rekommenderar som starkt!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nyfiken på Modexa, känner du till dem Skrivet av: Helene 2008-10-28 14:37:30
Tyvärr...en f d kollega gjorde om sitt kök med Modexas utbytesluckor. Det tog över 9 mån... Massor av felleveranser, missförstånd, långa väntetider mm. Jag och hon jobbar inom byggbranschen, så det är inte så att hon inte visste vad hon skulle fråga efter - men det hjälpte inte.Hon blev dock nöjd när allt var på plats, och hon begärde och fick kompensation för allt strul - men jag blev dessväre lite avskräckt...