Ämne: Nytt kök, tips? Skrivet av: asr 2006-06-19 13:09:20
Ska sätta in helt nytt kök, förmodligen åt ek hållet med släta luckor. Förkastar det allra billigaste (IKEA) och det superdyra, annars öppen för förslag. Kan snälla någon hjälpa mig med tips och omdömen om olika företag, det finns ju hur många som helst!!!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: Valle Andersson 2006-06-26 17:02:51
Kom in till oss på Europakök. Vi ligger bra till i pris men med mycket hög kvalitet.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: Glenn 2006-06-27 09:13:14
Det går att jämföra med ex. ( El Giganten, Siba, On off )
Ungefär samma produkter, vissa produktkoder är annorlunda.
Här kan man också fundera varför man valde just den ena butiken framför den andra.
Det är många ggr den personliga (o)servicen att jag går från den ena butiken till den andra.
Skulle göra samma sak om jag fick dålig service hos en köksleverantör.
Eller för den delen överservice ( dammsugarförsäljare ).
Då kök är väldigt personligt så tycker jag helt sonika att du går runt till olika leverantörer och provar.
För att bilda dig en egen uppfattning.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: Billigt och Kvalitet 2006-06-27 11:00:04
Lijo kök är mycket billiga och är av bra kvalitet.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: Johanna 2006-07-21 23:18:54
Byggvaruhuset K Rauta (finns i många städer) säljer prisvärda kök med bra kvalitè! Om man väljer att montera stommar och luckor själv så är dom bra! Lite ikea stil, fast inte massproducerat.... Har du ingen affär i närheten så har de en bra hemsida med kökskatalogen där! Lycka till!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: asr 2006-08-04 09:34:34
Tack för tipsen. Det blev Elektrolux home till slut. Snygga kök och bra service vid köp. Köket har inte kommit än men jag hoppas på det bästa.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: kj 2006-08-15 19:41:19
Electrolux HOMe mycket bra val!!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: Malin 2006-08-17 15:42:43
Om du ska köpa ett kök.. Gå in på www.upplevskillnaden.se Köp ett kök av en köksleverantör med goda referenser. Åk till en kökslevernatör och se vad de kan erbjuda just dig och din lösning. Det kan ju variera väldigt beroende hur exlusivt/enkelt du vill göra det?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: Bertil Vargh 2008-03-14 14:50:42
SCHMIDT KÖK är det enda rätta,har monterat marbodal,ballingslöv,zacus kök m.m och nu jobbar jag som Schmidt köksförsäljare...som erfaren montör och köksförsäljare så har jag inte sett något märke med samma urval och kvalite som schmidt!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: CG 2009-11-19 20:31:19
Jag har själv gått igenom hela registret från Ikea till mer mer exklusiva varianter. Jag fastnade för en tysk leverantör. Titta in på www.kokskollektion.se. Något dyrare än IKEA men bättre pris än tex Kvick. Fantastisk service och duktig arkitekt!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Nytt kök, tips? Skrivet av: C. 2009-11-25 16:32:13
Håller på att bygga hus och har börjat leta kök. Någon som har hört något eller har ett Vismap-kök?? Dyra?