Ämne: Sentens kök Skrivet av: JH 2008-01-08 14:34:21
Sett att många köpt och är nöjda med sina Sentenskök själv varit i kontakt och tycker krativiteten är sådär men bemötande bra tänkte se vart ni som är nöjda köpt ert Sentense kök?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: Eva 2008-01-21 11:04:19
Håller med om att kreativiteten inte är den bästa, och vi känner även att vi har fått ligga på en del för att få svar på vissa saker. Vi hade planerat och funderat i ett par års tid och visste hur vi ville ha det när vi gick dit så för oss var det mer en bekräftelse att det verkade vettigt. Vi ville ha allt från en leverantör, har bla måttbeställda skivor både i granit, rostfritt och massiv ek, och monterade stommar till ett någorlunda vettigt pris. Bor i Karlstad.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: köksgrabben 2008-02-23 18:44:08
Hej! kolla runt i en Sentens köksutställning i helgen.
alltså var ju inte direkt det bästa jag sätt på dom lite billigare lucorna så var det väldigt vassa hörn på kantlisterna. var rangliga lådutdrag. osv. kändes som där inte var så mycket kvalitets tänk på dom som står och gör det.
iekas luckor i samma prisklass skulle inte ha några vassa hörn eller limrester kvar.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: Ove Larsson 2008-08-02 15:22:34
Kan inte hålla med köksgrabben där. jag har ett sentenskök hemma ch är jättenöjd. jag tycker att det känns gediget och genomgående bra kvalitet. vi satt först i ett möte med en av deras köksritare, som var gratis, och då gjorde han en hel del special lösningar för mitt kök som blev super så det slutade med att jag köpte det. kan starkt rekomendera sentens. jag köpte på HOMes nyöppnade butik i Barkarby som är superfräsch och de har en jättestor och fin utställning - perfekt för inspiration. man kan ju alltid sätta sig ner och gå igenom lite ritningar gratis
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: Köksgrabben 2008-08-03 19:56:44
var på home butiken i sickla.kan bara säga som jag sa innan att det var dålig känsla på det hela.men kan bero en del på en oduglig montör, som skulle kunnat ha rättat till ev. missar från fabrik.men jag anser inte att där skall vara en vassa hörner på en kökslucka alltså hörnavrundningsaggregaten har ej varit rätt inställd vid tillverkning.likaså var där för mycket limrester som sicklingsaggregatet skall ta väck men som var kvar.likaså var där kant kvar under till på en postformad bänkskiva. likaså var dom utdragbara lådorna rangliga och två lådförstycken var ej rätt injusterade.sen kommer jag inte ihåg allt. men för en som jobbat inom branchen imånga år skulle inte köpt ett sådant kök utan att ha påpekat det rejält. kan ha varit ett rejält måndags exemplar hela deras utställning. vad vet jag.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: Maria 2009-03-20 10:11:50
Någon som har tips om ett bilder på ett heltvitt Sentense-kök med luckor Stad har ofta sett kombinationen vitvalnöt men funderar på ett vitt Stad-kök.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: L-G 2009-04-21 21:39:45
Hej! Electroluxhome i Sickla,Nacka har just nu satt upp ett vitt stad visningskök. Riktigt snyggt. Har själv beställt ett igår.
Hälsn.L-G
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: Noggelito 2009-04-22 08:34:42
Var även jag inne och beställde ett sentese kök igår. ser med spänning fram emot resultatet:
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: cullberg 2009-08-23 22:48:09
Jag har satt in ett Sentens Stad vit Kolla gärna in det på
http://www.minhembio.com/erik20cullberg
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: anna 2009-08-23 23:57:24
Alltså, jag måste få dra öronen till mig. Jobbar med kök själv och är inne och läser här då och då. Det är sällan nya inlägg och svaren kommer ofta från kökssäljare.. vissa uttalar sig inte som kökssäljare men då jag är en själv kan jag lätt läsa vilka som är det. Det kan dröja flera veckor mellan svar på kända märken som Ballingslöv, Marbodal mm och här kommer det helt plötsligt en massa nöjda kunder på ett märke på någon dag- jag har inte ens hört talas om märket. Lycka till!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Sentens kök Skrivet av: Magnus 2012-03-22 08:13:04
Anna, du jobbar alltså som kökssäljare. Ändå har du behov av att ställa frågor om Sentens??! För mig låter det märkligt. Du anser dig ändå så insatt att du kan avgöra vilka inlägg som är trovärdiga...
Jag börjar fundera på vad du själv hade för syfte med din tråd?