[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'Strand rostfria blandare' innehåller 17 inlägg.  
  Köksforum >>  Strand rostfria blandare >>    
 Ämne: Strand rostfria blandare
 Skrivet av: Jocke 2010-01-14 19:56:14
Hej!
Hittade en sida med snygga köksblandare i äkta rostfritt stål.
Såg dessa även hos Fredells i Stockholm.VVSavdelningen säger att blandarna är jättebra.
Tycker att det är värt att titta på eftersom blandarna är godkända och unika. www.cl-strand.com

Ämne: Svar på Strand rostfria blandare
 Skrivet av: Jocke 2010-01-14 20:02:57
www.cl-strand.com
kolla under kampanjer
/Jocke

Skrivet av: Marre 2010-03-30 15:59:36
Såg Strand hos Electrolux Home butiken i järfälla. Snygga blandare

Skrivet av: Simone 2010-05-29 23:11:28
Vackra. Punkt.

Skrivet av: liam 2010-06-18 10:41:32
Det är kinablandare. Skulle inte rekomenderar deras blandare.
Kolla denna länk: http://www.sento.com.cn/en/eproduct.asp?ClassID=124

Skrivet av: Håkan 2010-06-22 16:26:37
Kollande just, det står ju sento på kranen jag köpt! sjukt irriterande hade jag vetat att det var kina hade jag inte givit mer än kranarna som importeras billigt och säljs på blocket. Bytte från FM Mattsson känns som ett riktigt nerköp nu.

Skrivet av: Marre 2010-06-23 22:08:58
Hoppsan! Du kanske lever på en annan planet men mattsson tillverkar sina rostfria blandare i China, do your homework before you do the talk.......

Skrivet av: rörmokare 2010-07-01 23:40:39
Jösses, jag är så trött på all denna egen import nonsens. Man kan nästan tro du jobbar för Strand som du tar åt dig, ärligt så verkar det som hela detta inlägget är ett pr-trick. Det du säger är dessutom rent förtal, enligt regler på denna blog bör du inte ens få vara kvar med dina påståenden. Så här fungerar det, tillverkning är där man monterar, testar och färdigställer produkterna. FM Mattssons tillverking är i Sverige och är även fastställt av dev. certifigeringar som klart refererar till detta. Ev. att dom köper in delar från olika länder, men det är absolut inte samma sak.

Skrivet av: Marcus 2011-01-27 16:06:30
Har själv strand i hela huset. Mycket nöjd och kan varmt rekomendera.

Skrivet av: Grekia 2011-02-09 10:13:01
köpte precis en blandare från detta sortimentet http://www.bygghemma.se/inomhus/badrum/blandare . Kommer nog i veckan :

Skrivet av: Bertil 2011-03-05 08:54:06
Läste att dom krånglar mycket och har en hel del reklamationer. Skulle inte våga köpa dom.

Skrivet av: lisa 2011-03-07 10:02:03
Jag har en Mora kran som sedan flera år kärvar...det kallar jag med krångel!
Kanske så att man ska ge dem en chans nu när debatten om bly dykt upp...

Skrivet av: Svempa 2011-03-12 09:03:37
Duschbyggarnas blandare har jag hört är riktigt bra!

Skrivet av: conny 2011-03-12 11:44:08
Skulle strand ha snygga blandare? Tror inte det va, upp till var och en att säga men tror nog majoriteten skulle vara överens om att så är inte fallet.

Skrivet av: En VVS Grossist 2011-03-21 21:03:40
Bertil o Conny samma person? Du verkar vara en person som jobbar som konkurent till Strand och därför pratar skit. Vill gärna veta vart du har läst om Strandreklamationer? Vi säljer VÄLDIGT många blandare av olika fabrikat bla.a. Strand och har hittills haft NOLL strul med dessa blandare.

Skrivet av: Maffe 2011-05-04 14:31:10
Hej, Kollade på strands hemsida. De har en sjuk attack på kranar av mässing, visar det gamla felaktiga inslaget. Känns inte som en seriös leverantör. Finns inga svenska godkännande och inte helelr någon bygggvarudeklaration där man kan kolla vilka material som ingår.

Skrivet av: :- 2011-05-05 07:55:26
http://www.cl-strand.com/2011/certifikat.html