Ämne: Tips bra företag köksluckor Skrivet av: mikee 2011-08-20 23:05:25
Hej!
Vi tänker beställa nya luckor till vårt kök och jag skulle vilja ha lite tips på vilka företag ni rekommenderar/undviker vad gäller bra pris och rätt leveranser. Vi kommer att montera luckorna själva på de stommar och gångjärn som sitter uppe idag. Vi bor i Göteborg
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Köksmontören 2011-08-25 14:39:45
Vi har ett brett sortiment på utbytesluckor i olika prisklasser jag rekommenderar er dock att låta folk som kan montera för monteringen är bara en bråkdel av köket. Vill du ha mer kostnadsfri information lägg ut din mail så kontaktar jag dig.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Ananya 2011-09-09 08:30:03
Jag rekommenderar dig att kontakta Köksentre i Täby, www.koksentr.se
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Johan 2011-09-14 12:44:59
Jag rekommenderar dig att kontakta Creoform.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Attila 2011-10-13 14:19:51
Jag rekommenderar att du kollar koksgiganten.se
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Jock 2011-10-13 16:13:54
Jag håller med min kompis Ananya, kök hos Köksentre, där dom köper sina kök och luckor direkt från ledande fabriker i Sverige som håller hög kvalitet. Har själv Ikea stommar, med undantag av några skåp som är måttanpassade.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Köksgrabben 2011-11-02 12:40:24
Hej! i Göteborgs området så skulle jag remoendera att du kontaktar Micke på Toppkök
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Nöjd kund. 2011-11-02 14:08:57
Creoform skulle jag valt.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Eva 2011-11-04 01:27:44
Har hört på flera håll att Härjedalskök är duktiga. Dessutom rekomenderar Riksbyggen och Villaägarna dem till sina medlemmar.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Nyfiken 2011-11-06 17:43:16
Härjedalskök. Funnits länge, och har hög kvalitet med egen tillverkning. De finns i Göteborg.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Harriet Vårgårda 2011-11-07 06:31:10
Härjedalskök är visst säkert duktiga men också den som är dyrast på marknaden. www.hemluckan.se har jag köpt av Harriet
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: GRANNEN 2012-02-16 17:02:22
Harriet: För åtta år sedan, köpte jag och min granne nya kök lika kök i lika radhus. Jag köpte ett Härjedalskök, och han köpte ett annat märke minns inte vilket. Mitt kök gick på 22000:- ca, men han valde det andra för det gick på 17000:- Men för 2-3 år sedan började laminatet släppa från flera av hans luckor, medan mitt fortfarande ser ut som nytt. Kanske därav prisskillnaden? Kan tillägga att grannen fick sitt nya Härjedalskök monterat nu innan jul... :- Så han har alltså köpt två kök på åtta år, och därför är jag glad att jag betalade lite mer för bättre kvalit. Men alla tänker vi olika. Önskar dig i alla fall lycka till!
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Tips bra företag köksluckor Skrivet av: Harriet 2012-02-22 11:46:55
Hej! Grannen, om jag inte har helt fel för mig så tillverkades våra högblankaluckor på samma fabrik som Härjedalskök köpte dom i från kensipu tror jag dom hette.