[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden '"vattenfalls-blandare"' innehåller 8 inlägg.  
  Köksforum >>  "vattenfalls-blandare" >>    
 Ämne: "vattenfalls-blandare"
 Skrivet av: Vattenfallet 2009-04-29 09:38:44
var utomlands i Thailand för någon månad sen, där såg jag ett handfat som var för jäkla läckert.

Det var som ett vattenfall, en sne marmorskiva där vattnet kom forsande, så höll man händerna under? någon som känner igen det och vet vart man kan få tag på ngt liknande?

Ämne: Svar på
 Skrivet av: Sunil88 2009-04-29 13:48:40
Svedbergs "love me" kollektion är det första jag tänker på.. tror inte det är dem du menar, men det ger en "vattenfalls" känsla åtminstone.

Skrivet av: Lisa 2009-04-29 15:48:30
jag vet vad du menar. om du har lust kan du kolla in på bloggen http://starwoman.blogg.se. de har bytt sin blandare till en exakt sån du menar. väldigt läcker o snygg
kommer inte ihåg var i bloggen den finns, men det är väl bara att scrolla.

Skrivet av: rambergsvallen 2009-05-11 11:51:20
tack för bloggtipset lisa, har fastnat rejält där inne nu! verkligen känsla för inredning!

Skrivet av: Linslusen 2009-05-11 23:16:56
finns det inte ngt liknande, fast mkt bredare? och gärna i ngt annat än krom? vart kan man hitta det

Skrivet av: Lollo25 2009-06-02 10:04:39
Jag skaffade en sån blandare, kan faktiskt inte rekommendera den. visst den är snygg osv. men de är svårt att få rätt "tryck" och den har en tendens att läcka och droppa vilket leder till fula fläckar om du har mörk bänkskiva.

Skrivet av: maddapp 2009-08-01 19:27:40
vi satte in en "love me" blandare mars/april i vårt nya badrum och vi bara älskar den! det blir en skön känska att tvätta sig i "vattenfallet" och alla tycker den är grymt snygg!

Skrivet av: birger 2009-08-05 21:24:08
Den har jag också, tycker är fin och praktisk.