[ANNONS] 
http://www.marbodal.se
START KÖKSNYHETER TIPS & IDÉER KÖKSREPORTAGE BRANSCHNYHETER FORUM FOTOGALLERI ANNONSERA

Köksforum   Badrumsforum   Villaforum   Energiforum   Byggforum   Trädgård   Golvforum   Båtforum  
Tråden 'Vilket kök' innehåller 10 inlägg.  
  Köksforum >>  Vilket kök >>    
 Ämne: Vilket kök
 Skrivet av: Villrådig 2009-03-17 22:31:53
Det skrivs mycket om hur dåliga olika kök är. Och det tvistas om vilka kök som är budgetkök eller inte. Själv är jag på gång att köpa ett nytt kök, så det vore intressant att höra eran åsikt om vilket kök man skall välja, är det sten,laminat eller träskiva som gäller. Även intresserad av andra tipps och ideer.

Ämne: Svar på Vilket kök
 Skrivet av: Carina 2009-03-18 08:05:51
Jag håller med dig Det är kanske lättare att ta till skrivandet i ilskan än att berömma och vara nöjdVäldigt tråkigt, och jag håller med om att det finns många bra leverantörer och många nöjda kunder...så låt oss dela med oss av de GODA erfarenheterna Vi har haft vårt kök i 9 år och fortfarande kommer det in folk hos oss och frågar om vi nyss bytt kök - Myresjökök.

Skrivet av: Eero 2009-03-18 19:59:19
Håller med det tidigare inlägget. Har byggt kök nyligen. Såg att det var massor av fina kök. Vissa var nischade på lantkök,andra på folie kök etc.etc. Vi valde ett finskt kök denna gången, med namnet Puustelli. Blev fint.

Skrivet av: Alexander34 2009-04-21 15:10:40
jag är den första att hålla med! det är mycket pajkastning på samtliga forum, spelar ingen roll vad det gäller, folk känner sig skyddade bakom skärmen!

Jag har just nu ett Kanon kök från Epoq, verkligen supernöjd med service och bemötande i butik och mycket prisvärt!

Skrivet av: Linda P 2009-04-22 13:50:03
Jag skulle köpa ett kvänum alla dagar i veckan! super nöjd med vårt och servicen!

Annars har mina grannar precis installerat ett tibrokök, skitsnyggt! inte lika snyggt som vårt dockD

Skrivet av: renoverar 2009-05-06 15:42:54
Efter mycket letande blev vi rekommenderade att åka till Noblessa kök. Tack vare kvalitn på deras kök och även kunnig och gullig personal så beställde vi ett kök därifrån och jag är fortfarande lika nöjd nu, som för 2 år sedan då vårt kök ritades och installerades. Då vi bytte kök i en lägenhet så valde vi laminatskivor, lättskötta och till bra pris. Vi fick ett bra paketpris på det hela, så nu är det min tur att rekommendera Noblessa vidare till dig/er!

Skrivet av: RutgerssonGbg 2009-05-06 16:04:38
Noblessa är ett företag jag inte förstår mig på. många rekommenderar dem, ger dem komplimanger osv. Men lika många säger sig vara oerhört missnöjda med service och kvalitt?

Skrivet av: renoverar 2009-05-08 14:17:46
Jag tror att det är som så att man ofta vill uttrycka sina känslor i forum osv om man har något negativt att säga, det är inte alls lika vanligt att man läser om folk som är nöjda och glada och verkligen kan rekommendera något de tycker är ett bra val. Alla har vi olika uppfattningar och upplevelser i våra kök och uttrycker oss olika, men jag hörde av min säljare att de bytte ut hela ledningen under 2008. Jag tror på att leenden smittar av sig, så jag hoppas att man får läsa lite mer positiva inlägg i framtiden ler

Skrivet av: Lilla Lotta 2009-05-13 11:01:24
Vi skaffade ett canadakök nu i vintras, allt gick kanon med leverans och installation och vi var jättenöjda, tills lådorna började gå sönder!

Besticken föll rakt igenom och det visade sig att ngt tillverkningsfel gjorde att lådorna inte klarade tyngden! Det löste Canadaköket SNABBT och ENKELT under bara ett par dagar! Super!

Skrivet av: kocken 2009-05-19 08:31:21
Jag kan också rekommendera er att välja Noblessa, de har inte varit annat än hjälpsamma och trevliga mot oss. Noblessa har dessutom en ny, mycket trevlig serviceavdelning där vi fick hjälp direkt när det gick lite fel, så vi är supernöjda!